trevlig lördagskväll

I går kväll åkte jag till Sara. Kom väl typ en timme sent, så folket var redan där.
Det blev en massa guitar hero, fifa, skratt & tvtittande :D
Jag gillar bilderna Jullan tog på mig <3 hahaha, mums på dem!
Det blev tyvärr inga bra bilder från min sida, eftersom Johanna hade tagit någon ful bild på Dennis,
så jag fick inte använda min kamera mer på hela kvällen, med risk att få bilden raderad.
Lite synd faktiskt.
Lördagskvällen blev i alla fall väldigt lyckad! Tack Sara.

Somnade vid tvåtiden hemma hos morfar & Inger, blev väckt idag vid niotiden. Mamma var här och vi skulle äta frukost.
Nu känner jag mig jätteofräsch & är väldigt rastlös, så jag ska nog föreslå lite bilkörning senare i dag;)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0