tisdag

Dagen började dåligt med regn. Jag som hade gjort min lugg så fin :(
Annars har dagen varit rätt skön, och vi slapp tekniken på sista lektionen, mums!
På vägen hem från bussen var det is över hela vägen hem till mig. (Jag bor i skogen)
I alla fall, jag skulle ha lite kul i nerförsbacken, tog fart och ställde mig på bromsen..
Ni kan ju lista ut vad som hände. Jag har sjukt ont i låret och kunde knappt cykla hem ;p
Så dum jag är, haha.

Igår kväll klippte jag min lugg och jag är faktiskt rättså nöjd :)



I kväll borde jag börja plugga på mitt fysikarbete, men det är jobbigt, så får se om jag orkar.
Nu kom jag på att jag bara måste ladda ner nya oth-avsnittet! mums, just love it!
Boken modellsommar har fått mig att läsa igen, den är jättebra, så ska nog fortsätta lite till ikväll!
Läsa klart min nta Frida-tidning med :)
Om jag hinner ska jag försöka få köra lite bil i kväll, har saknat det! :D

Ha det bra! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0