simning!

Igår ringde jag upp min vän Lisa & bad henne följa med mig och simma & det gick hon med på!
Kände att jag bara åt och inte rörde på mig.
Så idag efter skolan gick vi till simhallen & simmade & bastade osv.
Det känns jätteskönt nu efteråt & jag hoppas att det händer igen, haha.
Nu åt jag nyss en rejäl portion med potatismos & biffar, gott!

Nu i kväll blir det kanske att fortsätta läsa en av böckerna jag lånade till litteraturarbetet.
Den var faktiskt jättebra. Den handlar om en tjej som är mobbad. En modellagentur upptäcker
henne & erbjuder henne ett jobb över sommaren i Paris. Sen får man höra om hennes liv där,
än så länge är den jättebra :)

Ha det bra!
/R


Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

I just wanna say that I love you and think about you every day <3

2009-01-14 @ 22:05:36
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0