one tree hill

Idag blev jag väckt vid klockan nio & efter en utskällning, nästan i sömnen, somnade jag om igen.
Denna gången vaknade jag vid klockan två i stället.
Det är rätt sjukt hur man sover bort dagarna egentligen! Men det är ju så skönt..
När jag vaknade blev jag i alla fall bjuden på jättegoda våfflor, och det tackar vi för!
Resten av dagen har bestått av one tree hill. Laddade ner lite nya avsnitt & jag kan inte slita mig!
Jag älskar verkligen det programmet, för er som inte visste det.
Men, jag har i alla fall orkat ta en dusch & de är jag glad för, för nu känner jag mig mycket fräschare.

Nu ska jag bara vänta tills några fler avsnitt är nedladdade, så att jag kan titta lite till.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0