nyår

Nyår blev väldigt lyckat!
Dagen började med att stiga upp runt ett och ta en lång dusch.
Tog det lite lugnt, och sen börja fixa mig.
Vid halv fem åkte jag bort till Johanna & efter en stund kom de andra tjejerna med.
Det blev taccos, som var mycket gott & till efterrätt blev det mammas kladdkaka.

Runt åtta började folket komma och alla kom igång mer & mer.
Det blev en massa dans & annat. Det mesta var jättetrevligt!
Vid tolvslaget blev det ut & skjuta raketer & dricka champagne.
Pussar & kramar till allihopa med, det var mysigt. Tycker om er alla så himla mycket. <3

Vi gick i alla fall in sen & dansade lite till, sen blev det leken "jag har aldrig".
Fick reda på lite kul saker & så.
Mellan halv två & två åkte nog de flesta hem i taxi.
Jag & några till stannade kvar & hjälpte till att städa lite och så.
Sen följde Johanna & Felicia mig en bit hem, det var snällt!

Tack så mycket allihopa för en lyckad kväll! <3

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0