humörsvängningar & städning

Dagen började med att stiga upp vid 6.30 & duscha.. Jobbigt, men nu är skolan igång.
Efter en snabb frukost blev det att cykla till bussen & hela vägen var täckt av is, aja, bussen var
sen & vi var i skolan vid 8.40 typ, blev ett konditions/styrkepass på idrotten. Jobbigt, men rätt skönt ändå.
Engelska efter det. Jag känner att jag måste träna på min muntliga redovisning!
Sen var det redan lunch & ganska lång sån. Jättetrevligt.:)

Tyskan efter lunchen var inte alls jobbig & det tackar vi för!
Fysiken var inte heller jobbig, men däremot försvann mitt glada humör lite när jag fick göra om allt jag hade gjort..
Aja, dagen har varit chill & jag & johanna har dampat sönder så mycket att till och med sjuorna tyckte vi var töntiga! :D

Just nu städar jag bara & jag är snart klar! Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0