firad

När jag vaknade vid sju idag orkade jag verkligen inte gå upp. Stängde av klockan och sov vidare till nio i stället.  Sköönt!
Låg och läste min bok hela förmiddagen, men sen tyckte jag det var dags att stiga upp. Städade kylskåpet, tvättade en maskin & stryk några tröjor. Jätteduktig (a) Började städa mitt rum sen, men det gick inte lika bra ;b men jag ska fortsätta tror jag! Sen kanske jag till och med kan sätta igång med mitt fysikarbete.

Aja, det viktigaste nu:
Min familj kom hem och avbröt mig i städningen & frågade om jag vill bli firad idag eftersom de är borta på min födelsedag. & det ville jag såklart! De hade köpt bakelser och grejer, så det blev fika och presenter!
Är jättenöjd med presenterna! Det blev en ny mobil (en LG Viewty), en Björn Axén - volume master, sen en tröja, vantar och lite sånt:) Så tack så mycket! :)

I helgen kanske Jessica kommer, hoppas det! & på fredag ska jag bli lite till firad med, mumma.

Ha en bra kväll!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0