fest!

Igårkväll kom morfar & Inger hit. Vi åt massa mat och firade mig lite.
Jag fick ett presentkort på gina, mums!
I alla fall, åkte med dem till Emmaboda, och så blev det fest hos Jennyfer.
Massa nytt folk från Kalmar och Nybro som jag inte träffat innan,
och de var jättetrevliga! Alltid kul att träffa nya människor!
Jag hade i alla fall jättetrevligt, tack allihop,
och mest Jennyfer!

Sen sov jag hos Mickis.
Hon och jag funderar på att åka till Sandra i kväll, får se hur det blir med den saken.
Har inget att ha på mig, men funderar på att ha en klänning jag hade senast i
somras, det kommer väl ingen ihåg, aight?
Eftersom det är en inpulsgrej så har jag inte hunnit köpa något nytt tyvärr.
Men hoppas det blir av i alla fall, skulle vara skitkul att få skaka lite röv tillsammans
med Mickis! :D <3

Ha en fortsatt bra helg!
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0