Lisakväll

I dag vaknade jag tidigt, as always.
Började städa(?) Städade i flera timmar faktiskt, bäst är jag!
Efter en god middag med familjen hade jag fått ett
supertrevligt sms av Lisa!
Så efter ett tag kom hon till mig, mycket trevligt!
Vi har bakat & ätit osv hela dagen typ (y) haha.
Jag som hade tänkt äta endast frukt idag..
Mitt internet har varit helt stört, vi hade tänkt ladda ner oth,
men då blev det I know who killed me i stället!
Andra gången jag såg den nu, och nu fattade jag lite mer!
Den var verkligen skitbra!

Nu när internet funkar normalt igen, blir det nerladdning av one tree hill,
avsnitt 16, blir väl att kolla sen!
Men nu ska vi gå ut & gå med Johanna & Fecce, kan behövas efter allt vi ätit, haha!



Ha en fortsatt bra kväll!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0