hej, jag är cool

Idag gick jag upp vid halv sex och duschade, jobbigt..
Men skoldagen idag var verkligen inte jobbig! Jag tror vi hade två lektioner minsann!
Idrott på morgonen som mest var chill, efter det gick vi på konsert i folkets hus.
Jag tyckte faktiskt tjejen som sjöng var cool! Efter det var det lunch.
Jag åt med Lisa & Ville, vi hade hur kul som helst. Åt minstone jag & Lisa!
(Vi satt & mobbade Ville typ) Har inte skrattat så mycket på länge!
Efter det skulle vi iaf ha tyska, men Henkes barn var sjuka, så vi slapp!
Det blev lite fotboll typ, jag var bäst(a) Okejdå, kanske inte.. Men kul iaf. Fick massa mysig, skitig snö i hela kläderna med typ. Det tackar man för!
 
På slutet blev det en låååång fysiklektion, men Karin meddelade oss att vi bara hade en vecka fysik kvar, woho!
Den var rätt chill ändå.

Sen slutade vi, och jag tog bussen hem. Blev sur för att mamma hade åkt med mormor & Mia till Börjes själv, jag hade faktiskt sett fram emot att åka dit..

De kom hem, och fikade osv.
Vid halv sju typ så körde jag & Christian en runda. Jag börjar bli bäst nästan:D  Nejmen, det är jävligt kul att köra kan jag säga. (Till vissa avundssjuka personer som inte får köra än. Johanna & Ville, känn er inte utpekade)
Haha, kom att tänka på bussresan hem nu, dåva. Jag & Dennis (som får köra, är bäst & kan en massa regler) ägde de där två avundssjuka sakerna lite:)

Aja, ha en bra fredagskväll! Bara för att min är seg typ.
/R

Kommentarer
Postat av: lisa

haha fyfan vad kul det var! :DD

2009-02-27 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0