hehe, bara för att

LISTA:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: jo, det gör man väl alltid?
2. Höll du några av dina nyårslöften?: haha nej, är dålig på sånt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej!
4. Dog någon som stod dig nära? nära & nära, tillräckligt nära i alla fall..
5. Vilka länder besökte du?: polen
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jag saknar att umgås med mina gamla vänner a lot!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? är dålig på datum
8. Vad var din största framgång 2009?: ingen framgång, heh
9. Största misstaget?: det misstaget vet jag själv, och det är inget alla behöver veta
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nepp, inget speciellt iaf!
11. Bästa köpet?: mest onödiga, men bra för stunden!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder & sånt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, kompisar & familj finns alltid där!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: sexy bitch, svennebanan, borthdaysex 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: hm, svårt.. i början ledsnare kanske
16. Vad önskar du att du gjort mer?: tränat, hehe
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: ätit kakor och sånt
18. Hur tillbringar du julen?: i år var vi hos mina kusiner i fagerhult
19. Blev du kär i år?: ja
20. Favoritprogram på TV?: paradise hotel
21. Bästa boken du läste i år?: mias hemlighet (också den enda tror jag)
22. Största upptäckten?: att man går upp i vikt av att besöka kaffan alltför ofta..
23. Gjort något du ångrar?: yes man
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: seriously, kommer inte ihåg vad jag fick riktigt, var ett tag sen
25. Något du önskade dig men inte fick?: -
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jo, det är jklart. saker kan alltid bli bättre
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: snygg, eftersom det är den stilen jag gillar
29. Vad fick dig att må bra?: familj, vänner osv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: fast and the furious-gänget
31. Vem saknade du?: -
32. De bästa nya människorna du träffade?: mina nya classmates!

snodd av Amy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0