Kalmar i helgen

Ni får ursäkta för min kassa uppdatering, men har sovit hemma hos min gammelmormor
i helgen,som inte äger en dator.

Det har i alla fall varit jättemysigt. I lfredags åkte Tess & jag in till stan, eftersom det är
stadsfest & så. Det var helt okej. Alltid kul att träffa folk & så.
Åkte hem vid 02.15 & promenerade sen hem till gammelmormorn.
Alltid lika gullig som har brett goda mackor när man kommer hem!

På lördagen blev det en massa mat (som vanligt där) & solade en stund.
Duschade & åkte in till stan för att luncha med Tess. Det blev feeeet mat, godast så.
Sen brände jag lite pengar. Blev en massa underkläder & en svart väst. Ska visa sen.

På kvällen satt gammelmormor ute i varsin solstol & pratade om både bra
& dåliga minnen. I vilket fall var det väldigt mysigt. Hon är mysig.

Vid 11 mötte jag Fänny & gick hem till henne och snackade av mig en stund, hon är med mys.
Idag har jag umgåtts med mamma.

Långt inlägg, jag vet. Men det här är ungefär min helg!


Ingelsson & Robin i stadsparken. Blev inte så mkt bilder


Mat är aldrig fel, hehe.

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0