rix fm

Nu tog jag en paus i solandet & tänkte lägga in gårdagens bilder!


Innan vi drog till Kalmar gick Lisa, Julia & jag & tog en pizza. Smaskens!


Sen mötte vi upp Johanna & Felicia vid stationen, men det var visst en buss
som gick så vi väntade på nästa tåg i stället. (mitt fel?)
Vi satte oss & chillade lite, trevligt minsann!


Jag ser lite lod ut, men vadfan.


Väl framme i Kalmar blev det lite förfest hos Filip.
-Filip & Filip


Johannie


En (cool) Kakan & en Julia


Amilia, Lisa & en blåneger


Sen drog vi oss mot stan.
Milla på bilden!


Filip


Här satt vi typ & chillade hela kvällen, haha!
-Sanna & Julia


Kakan & Filip


Julia& Johanna


Sanna & Hanna


Jag & Lisa


Sen tog vi nattbussen till min gammelmormor.
Den här killen fick låna Julias läppglans.


Haha, endel gillade att vi hoppade av bussen. Särskilt Sebbe tror jag, han
ville sova..


Avslutar med en bild på Lisa & hennes ragg (haha)

Tack för en trevlig kväll! Julia har en väldigt rolig video, nästan så man borde
lägga upp den, haha.
/Ronja

Kommentarer
Postat av: lisa

joo ellerhur han var ju asmycket mitt ragg :D hahah

2009-08-10 @ 15:00:35
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0