nytt på klädstången

Nu är sommarkläderna borttagna från klädstången & höstkläderna upphängda.
Känns väldigt skönt måste jag säga! Ni ska få en titt på mina nya kläder.


Vitt baslinne med knappar, H&M 79,50 kr


Svart baströja med liten urringning i ryggen & trekvartsärm, H&M 98 kr


Svart, tunnt, flätat skärp, Gina tricot 149 kr


Söt topp, H&M 149 kr


Stickad tröja, H&M 249 kr


Stickad, kortärmad kofta, H&M 199 kr


Randig t-shirt, H&M 69,50 kr


Stickad kofta, Gina tricot 199 kr


Svarta jeansleggings, Vila 249 kr

Sådärja, det var allt. Nu är det bara jacka, skor & väska som behövs inför skolan.
Jag känner mig ganska nöjd med gårdagens shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0