:(

Just nu är jag sjukt rädd.
Hemfärden från Johanna var allt annat än rolig.
Jag som är sjukt mörkrädd, cyklade på skogsvägen
hem till mig. Min granne har en massa äckliga
människor som bor hos sig &
precis vid deras hus när jag tänker på en av dem,
då hör jag något prassla i en buske & att någon/något
kommer ut från den.

Jag cyklar det snabbaste jag kan hem i panik,
springer & sliter upp dörren, låser den.
Hör någon liksom slå lite lätt på dörren.

I det ögonblicket skriker jag desperat på mamma
som springer ner för trappan & undrar vad det är.
Gråtande går vi upp..

Sen fick hon följa med mig ner & låsa andra dörren,
ge godnattkram & dra ner mina rullgardiner.

Jag hatar sånt här, jag vill inte bo i skogen.
Hoppas allt var inbillning, för det här var sista
gången jag cyklar själv i mörkret.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars baby :(

2009-08-04 @ 20:04:56
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0