dåååålig blogg? ohyes

Jag är fullt medveten om att min blogg är så jävla tråkig just nu, men jag har verkligen inte haft ork att blogga.
Därför tänkte jag dra ett sista tråkigt inlägg innan bloggen blir något sånär rolig igen.

Det har varit jättemysigt att ha Fanny här, blir ju inte att man träffas så himla ofta. Riktiga fettodagar har det varit!
I onsdags blev det pizza, och senare på kvällen taccos i stora mängder. En och annan film har setts också!

Igår fräshade vi till oss lite och tog vårt pick och pack hem till Madde. Där fixade vi till oss och tog en massa bilder.
Väldigt roligt helt enkelt! Jag lovar att visa vissa av dem när Madde har skickat till mig.

På kvällen kom Julia till Madde, så umgicks med dem två en stund innan jag nanade.
Just det, det arga inlägget innan? Nu är jag glad igen. Mamma ringde och bad att få veta vilken klass jag skulle gå i.
Det blev HP09A för min del & jag är väldigt nöjd med det! Hoppas jag får klasslistan någon dag bara.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen kommer min sötfis hit, love her.


Just det, har slingat mig också. Resultatet blev lite sisådär. Är lite halvt missnöjd.


& så en bild på Fänny. Inte varje dag hon sitter i mitt kök liksom.

pusssspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0