back on track

Sådärja! Nu är jag back on track igen!
Jag & mamma åkte som sagt till stan igår & shoppade en
massa nya kläder till mig. Snäll som hon var slapp jag betala
det mesta, hehe.

Vid fyra mötte vi upp hennes kompis från Australien som var i Sverige
& hälsade på. Egentligen skulle vi ju ätit på Byttan, men de öppnade
inte förren fem, så vi gick till Krögers & åt i stället.
Inte lika fint, men det funkade ändå.
Det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig, hon var jättetrevlig
& det var kul att lyssna på allt skit de gjorde när de var yngre, haha!

När vi kände oss klara åkte Axel & jag hem till min gammelmormor
& sov där, mysigt som vanligt.


Bakad potatis med kyckling- & curryröra. Väldigt gott!


Mammas kompis Victoria.

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0