tröttis

Hann/orkade inte blogga sen igår eftersom jag hade så jävla mycket plugg. Blev iaf klar med ena analysen!
Har egentligen skitmycket plugg nu också, men jag orkar inte. Har kollat lite på matten & historian. Vid tyskan gav jag upp. Plugga är det värsta jag vet.

Skolan idag var rätt tråkig, men man får bita ihop!
Den här veckan kommer jag troligen inte ha något roligt att skriva om eftersom jag kommer ha en sjukt tråkig vecka.
Just det! Idag valde jag om till handel på stagg istället. Hoppas det blir bra nu.

puss


Kommentarer
Postat av: Anisa

Vilken tur att jag inte alls har mycket nu. Jag glider mest runt (: Plugg är nog inte min starka sida heller. Men du är bra hjärtat :D

2009-04-21 @ 20:06:43
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: svar till anisa

plugg suger kuk..

du är bättre! :)

2009-04-21 @ 21:12:26
Postat av: Anonym

plugg suger kuk..

du är bättre! :)

2009-04-21 @ 21:14:56
Postat av: lonssen

joo du dissade mig;(

2009-04-22 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0