tjejkväll/fagerhult

Igår åkte jag till Lisa vid tolvtiden för att sola. Det var asskönt o så, och sen åkte vi till Linnea. Hon had elite tjejkväll. Nästan direkt beställde vi maaaat. Det blev en kycklingtallrik från Linden, muuuuuuuums.
Kvällen bestod utav tv & prat förövrigt.

The family hämtade mig idag på morgonen. Sen åkte vi till Fagerhult. Mamma har nämligen köpt ett hus där, för att hon vill vara där på somrarna eftersom hennes syskon osv bor där. MEN, det hade bott massa zigenare i huset utan att de fick. De hade verkligen betett sig som grisar. Huset såg nästan värre ut än på de där städprogrammen på tv.
Så vi har städat några timmar idag om man säger så.. Rätt jobbigt, och långt ifrån klart.
Träffat släkten och sånt idag med.

Vi åkte till Mia innan vi åkte hem också, och hennes häst fölade. Det gick inte så bra, fölet låg fel i magen på henne stackarn. Så det var massa folk som fick hjälpa henne & så kom veterinären (efter hon hade fött). Men ändå bra att hon kom, för hästen kunde inte resa sig upp, blödde jättemkt & hade spruckit en hel del. Tillslut kom hon som tur var upp på fötter & så syddes hon. Nu får vi hoppas på att det inte hade hänt något med urinblåsan, vilket veterinären kanske trodde.
Jag får också erkänna att jag grät lite (a) Jag är så känslig..

På hemvägen körde vi förbi mcdonalds, gottt som alltid. Nu ska jag minsann gå & lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0