söndag

åhnej, idag är det sista dagen på lovet! Eftersom jag inte pluggat ett skit på lovet och alla andra har pluggat hur mkt som helst betyder nästa vecka plugg för min del.. Har hur mycket som helst kan jag lova. Det blir inte så kul om man säger så.

Idag ska vi iallafall ha kalas. Innan kalaset ska jag försöka hinna med att sola och gå en runda med Lisa.
Och så måste jag städa rummet.. & det är rätt stökigt. IGEN.

Nu funderar jag på vilket man ska göra först, men det får nog bli städning eftersom Lisa antagligen inte är vaken vid den här tiden. Jag menar, det brukar hon inte precis. Ringer man vid elva får man räkna med att hon sover.

puss

Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack så jättemkt :) ja det gör jag , men ska försöka lära mig spela gitarr eller hitta någon som gör det som jag kan samarbeta med , håller på att byta musikstil till det ist :)

2009-04-19 @ 10:55:22
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: vicci

fin blogg

allt bra?

2009-04-19 @ 13:30:32
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: madde ;)

ska vi plugga tsm nästa vecka ? så kan vi åka lite inlines med ;D

2009-04-19 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0