sköna dag

Snoozade lite för länge idag, men det var skönt. Skolan började med idrott iaf. Vi slogs ihop med F eftersom vi var så några. Det var faktiskt kul idag, men riktigt jävla jobbigt! Men det känns skönt att ha jobbat lite.
Fick veta att min uppsats i engelska blev godkänd med, det var väl ungefär vad jag förväntade mig.
Vi slutade lite tidigare så det blev mys ute i solen, och sen lunch.
Kommer inte ihåg vad som hände sen, men sista lektionen var iaf biologi. Vi satt några stycken i biblioteket så det var chill. Fick sluta 20 min tidigare också så det blev lite solning & plugg innan bussen gick hem.

Måste berätta att min körning gick riktigt bra idag. Det känns så kul att bli bättre. Körde för första gången inne i Emmaboda idag & det gick verkligen bra. På hemvägen gjorde jag min första omkörning, OM det var kul (a) haha.
Glömde dock att växla upp, haha. Körde om på tvåan, så jävla sämst, haha.

Sen blev det att hoppa studsmatta med lillebror i någon timme sådär, det var lite kul faktiskt.

Jag har inga planer ikväll, så är det någon som har förslag, säg gärna till!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0