rävemåla eller något sånt

Morgonen började med att jag vaknade av min lillebror som skrev som fan för att han ville ha all yoghurt, och mamma ingen. Ego? Lite kanske. Det blev iaf en tripp till Rävemåla typ? Aja, där någonstans iallafall.
Jag & mamma blev fetingovänner, och när vi stog vid ett stopp hoppade jag ut ur bilen, för att gå hem.Tillslut gav jag med mig & hoppade in i bilen. Efter en stund blev vi vänner igen och hela familjen körde till någon jättemysig restaurang och åt där. Det var jättetrevligt och så, synd bara att jag glömde kameran.

Sen körde jag hem igen och väl hemma solade jag en stund. Jag ser tyvärr ingen skillnad, blir så besviken!
Fikade lite med the family sen med, älskar negerbollar!

Ringde upp Lisa sen med, vi pratade ganska länge och det är ju alltid trevligt.
Just det, igår ringde Madde mig, och hon hade kommit hem från Spanien. Hon lär ju vara jättebrun nu den jävlen!
Vi ska ses någon gång på lovet med, och jag & Lisa snackade om att alla tre kunde hitta på något, hehe.

Just nu sitter jag här med min gullis till lillebror. (för tillfället är han gullig)

-"Jag vill inte ha mina gamla leksaker längre."
-"Nehe, vad vill du ha nu då?"
-"Jag vill inte ha någonting, jag vill bara ha dig."


so cute (a)

pusshejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0