påsklov!

Slöjd sista timmen idag & det gillar vi! Jag fick tillbaka mina shorts idag. (Ni kommer få se en bild) Kom lite längre på min palljävel. Ligger lite efter.

Efter skolan åt jag massa mat, badbadbad! Någon som har några bra tips? Det kan behövas nu när sommaren snart är här!

Det är otroligt skönt med påsklov nu iallafall. Får se vad som händer, men det blir nog något roligt skulle jag tro.
På söndag bär det i allafall av till Öland, som jag säkert redan berättat. Är lite glömsk med sånt, haha!

Jag har faktiskt inget roligt alls att skriva om idag. Sorry.

Här får ni iaf se en bild på mina fula pyjamasshorts!



& nu ska jag hoppa på min studsmatta,
hejdå fuckers!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom var jätte söta :)

2009-04-09 @ 22:21:22
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha dom var faktiskt lite fula :p

2009-04-10 @ 09:23:28
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0