jag har ett bra liv

Bilderna jag satte upp på min vägg härom dan var verkligen bra. Jag vaknade upp idag & tittade på dem. För första gången på länge insåg jag hur bra jag har det. I den större delen av mitt liv har jag bara tänkt på allt dåligt.
Från och med nu ska jag sluta med det. Jag tror att man mår bättre av att sluta tänka så mycket.

Just nu är jag bara så lycklig, det är ingen särskild anledning, men jag har insett att jag har ett så jävla bra liv!

Några bra saker i mitt liv:
- Jag har underbara vänner. Andra bättre än andra, men jag vet vilka som är de allra bästa!
- Min familj är bra. Även om vi ofta bråkar vet jag att ni alltid finns där.
- Jag är singel, fri att göra vad jag vill. Nu har jag slutat deppa över att det är slut. Jag tror att jag ska vara singel, förhållanden = problem (för mig). Jag trivs bäst som singel helt enkelt.
- Sommaren är något att se fram emot. Den ska tillbringas med de jag tycker mest om och vi ska göra massa roliga saker.

Allt går att se ur olika vinklar & just nu ser jag mitt liv i den här vinklen. Inget ska få ner mig igen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att du är lycklig baby :) <3<3

2009-04-06 @ 12:11:41
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: lisa

vad glad jag blir över att höra det sötnos :)

2009-04-06 @ 18:31:54
Postat av: Anonym

rättttt inställning ponjen:D<3

2009-04-06 @ 19:58:34
Postat av: Anonym

rättttt inställning ponjen:D<3

2009-04-06 @ 19:58:57
Postat av: Anisa

Åh snygg Ronja!

Du är förbaskat bra och jag tycker allt om att du är singel. Du förtjänar någon speciell människa. Någon som tar hand om hela dig och speciellt den finaste delen du äger dig. Ditt hjärta.



Tänk inte så mycket, lev livet. Du är underbar <3

2009-04-06 @ 20:31:46
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: madde ;)

Härligt att höra att du mår så himla bra! :D känner verkligen att allt går jätte bra för mej med just nu, lovely! :D

2009-04-09 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0