hos madde

Igår var det ju grillfest som sagt, jag tycker den blev väldigt lyckad! Bilderna kommer senare, för jag har inte kommit hem än.

Idag på morgonen var det ju jättefint väder,så Madde och jag satt ute & solade ett tag, jätteskönt!
Efter det tvingade hon mig att gå en runda ner till centrum ofräsch och ful.. Vi tog med hennes taxar också.
Hon fick inte nog av promenaden,så hon tvingade även ut mig på inlines.
MEN det var ju riktigt roligt ju. Och jobbigt. Vi var nog ute 1,5 timme eller något sånt,haha.
Körde ner till Emmaboda, runt lite där och så.
Nu är vi jättetrötta,och jag ska hem om en halvtimme kanske.
Tack för den här dagen/natten.

Kommentarer
Postat av: madde ;)

höh, jag vet att du tkr om mej egentligen :) fett kul med inlines varre ;D

2009-04-17 @ 20:23:15
Postat av: svar till madde

självklart tycker jag om dig! ;) jaa, verkligen! det får vi göra om.

2009-04-18 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0