förkyld

Vaknade för en timme sen ungefär. Eller min lillebror väckte mig vid halv åtta, för han sov hos mig i natt, men snäll som han var så gick han när jag blev sur för ovanlighetens skull. Så jag fick sova en timme till.
I vilket fall så är jag jätteförkyld nu & det suger. Ont i halsen som fan, snorar osv.

Idag är det påskmiddag hemma hos Inger och Conny i Kalmar, men får se om jag följer med eller inte. Egentligen orkar jag inte, men har inget annat för mig & jag har inte träffat dem på skitlänge.

Det ser ut att bli fint väder ute idag, men än är det för kallt för att sola tycker jag. Det låter lite mer lockande att stanna hemma och sola, men jag får se hur det blir.

Just nu längtar jag bara tills i morgon. Saknar Öland och min släkt. Ska bli jätteroligt att åka dit!
/R

Kommentarer
Postat av: Jessica

Längtar efter dig, ses i morgon :) pusspuss

2009-04-11 @ 11:36:04
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0