en helt vanlig onsdag

Slappdag idag dåva. Vaknade tidigt as always, och det blev tvtittande. Jag är glad att det jämt lyckas vara bra prigram på morgnarna. Sen kom mamma in med min nya Fridatidning, me like.

Sen blev det frukost med mami & sen datorn.. Mindre bra. Jag sitter här alltför mycket.
Men tillslut tog jag tummen ur röven och gjorde lite kaffe & gick ut med mina nytillverkade jeansshorts. Slet upp dem lite osv.

Även idag blev det god grillad mat, yummmi

Vid femtiden tog jag en dusch & efter det klippte jag till min lugg lite, behövdes verkligen om man säger så!
Nu sitter man här igen..

  

Men imorgon flyttar jag iallafall röven till Lindås. Vi ska grilla lite där, får se vilka det blir, har faktiskt ingen aning..
Det ser jag iallafall fram emot! Sen sover jag hos Madde, skitlängesen jag sov där, så det blir kul.

pusshejrå

Kommentarer
Postat av: stephanie

tack så mycket:)

2009-04-15 @ 21:34:15
URL: http://ohstefanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli medlem och samla poäng som man kan bya ut mot present kort på tex gina och hm http://www.gratismode.se/?c=54179

2009-04-16 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0