shopping & nybro = roligt (y)

förlåt än en gång för dålig uppdatering, men jag har inte tid.

Igår tog jag tåget 12.22 in till Kalmar för en shoppingrunda med farmor, kusiner + alex flickvän Tess.
Det började med att vi åt mat på kinarestaurangen vid stationen. Maten var jättegod, men efteråt mådde jag illa.
Hittade lite saker i stan sen. Det blev "jeansleggings", en vit lång skjorta på rean, ett par jättefina trosor, lite smycken till nyår & annat.

När vi var klara bestämde jag mig för att följa med Sandra & Jessica hem till Nybro i stället för att åka hem. Vi fick även skjuts av Mats & Heidi, väldigt snällt! Haha, Mats råkade slänga igen bildörren rätt i ansiktet på mig, det var kul! Men det tyckte inte han.

Sandra & några av hennes kompisar bestämde att de skulle dricka vin hemma hos henne, så jag & Jessica hakade på.
Det blev jättelyckat & kvällen bestod av singstar, dans och mycket skratt!
Medans jag och Jessica var omogna var Sandra & hennes kompisar mogna, men jag tror vi hade roligast! haha.

Vi sov länge idag, till ettiden ungefär. Det var jätteskönt kan jag säga. Tog en dusch, och blev serverad god frukost.
Vi fixade oss lite, sen tog vi sällskap till Kungshall. Jag skulle till Molle & Jessica till Dominika. Vi hade lite problem att hitta till Molle, men mötte Dardan, så vi klarade det!

Jag och Molle kollade i alla fall på film med hennes syskon och sen så gick vi ner till stan och to en fika på Dolce vita. Det var jättemysigt:) Träffade även Glen där, och det var längesen!

Just nu längtar jag bara till nyår, men det kommer ju snart! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0