Brunamåla

Vid ett-tiden idag blev jag skjutsad till Brunamåla. Närmare bestämt familjen Elmersson!
Jag & Lisa var faktiskt ute & gick, det var mysigt! Lite senare spelade vi rock band med
Filip, Axel & Toffen. Det var riktigt kul!

Nu funderar jag faktiskt på att sova snart, för i morgon ska jag upp hyffsat tidigt för att
ta en dusch, fixa mig lite, packa i hop mina saker.
Vid 1 kommer faster Cora & hämtar mig, så åker jag med henne till Öland
& firar lite jul hos farmor & farfar. Det ska bli mysigt.

Just det! I morgon får jag också tillbaka min kamera som jag glömde i Nybro!
Den är väldigt efterlängtad, och det är därför det inte kommer upp några nya bilder.

Uppdatering kommer nog i morgon under dagen.

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0